vineri, 21 aprilie 2017

Produse de la Bottega Verde

Buna , fetelor! Cred ca toate ati auzit de Bottega Verde pana acum . Ieri am primit si eu primul colet de la ei . Nu ma asteptam sa ajunga atat de rapid , a ajuns intr-o zi prin curier.
Coletul a fost ambalat frumos , atat pe exterior , cat si pe interior.
In mare parte am avut pe comanda oje si ma bucur ca au fost impachetate corespunzator.



Nuanta Lavanda este , dupa cum sugereaza numele , un mov-albastru plin de particule argintii si albastre. Este opac aproape dintr-un singur strat , asa cum sunt majoritatea. Recomand doua straturi pentru a fi perfecta.
Nuanta Viola Metal este un violet inchis plin de paticule albastre si violet . Este opac in 1-2 straturi . Pensula este lata si ajuta la o aplicare mai usoara a lacului de unghii.
Nuanta  Succo Di Mora este un mov spre rosu plin de particule argintii , albastre si mov. Este opac in doua straturi .
Nuanta French Latte este un alb mai laptos . Pentru a fi opac necesita 2-3 straturi. Pensula este mai subtire decat a celorlalte lacuri.

Mereu am vazut gelurile de dus laudate , asa ca am ales gelul de dus cu lavanda .
Nu pot spune ca sunt fana a mirosului , dar nici nu il urasc. Vine intr-o cantitate destul de mare , 400 ml . Lasa pielea fina , curata , iar mirosul se mentine pe piele. Textura este groasa , deloc apoasa.


 Cand am vazut ca vand si deodorante l-am trecut imediat pe lista.Miroase super bine ,nu contine alcool si aluminiu . Este un deodorant roll-on. Am asteptari mari de la el , de astazi intra in teste.

Ultimul produs a fost un bonus. Sapunul cu extract de struguri a ajuns deja in baie , unde este indragit . Curata mainile si lasa un parfum minunat . 

Astea au fost si produsele mele . Pentru cititorii mei au si un cod de reducere. Poti introduce codul MANICHIURISIMPLE pentru a beneficia de un discount de 10%.Codul este valabil primilor 10.
Voi ce v-ati achizitionat de la Bottega Verde? Ce produse imi recomandati?
 
 
 
 

20 de comentarii:

  1. Eu am de la ei doar creme de maini si sunt multumita. Ojele sunt tare dragute, imi plac culorile!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu prima ocazie trebuie să incerc crema 😊

      Ștergere
  2. Sa le folosesti cu placere, si mie imi plac mult produsele lor :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Cate chestii faine! Si eu comand produse de la Bottega Verde si mi se par super bune. Ador gelurile de dus si crema de maini de la ei, sunt divine.


    Andraxela - Vox of Vanity

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie sa încerc crema aceea de mâini 😊

      Ștergere
  4. Arata super bine toate produsele, tot imi spun ca o sa incerc si eu ceva de la BottegaVerde. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa le folosesti cu placere! Imi plac ojele pe care le-ai ales. Nu am comandat nimic de la ei, dar am citit multe pareri pozitive despre produsele lor.

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu mi-amm luat geluri de dus si niste produse anti acneice. Recomand gelurile de dus!

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa le folosestiu cu drag.
    Inca nu am incercat produse de la Bottega Verde, dar am auzit numai lucruri bune despre ele.

    RăspundețiȘtergere
  8. Sa le folosesti cu placere, eu nu am incercat pana acum nici un produs de la ei.

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi plac produsele din postarea ta, cel mai mult oja aceea mov spre rosu. Mi se pare o nuanta superba. Nu ma pot pronunta in privinta produselor deoarece inca nu le am incercat, insa ma tenteaza gelul de dus, mai ales ca ai spus ca are o consistenta densa, cum imi place mie.

    RăspundețiȘtergere
  10. Sa le folosesti cu placere! Eu am luat la un moment dat produse pe baza de struguri rosii si mi-au placut....

    RăspundețiȘtergere
  11. imi plac produsele Bottega Verde dar oja nu am probat inca de la ei!

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu am produse de la ei,dar îmi place cum arata și am citit numai de bine despre ele.

    RăspundețiȘtergere
  13. Imi plac foarte mult produsele de la BottegaVerde, sunt de calitate desi au preturi cam piperate.

    RăspundețiȘtergere
  14. Am auzit si eu ca au produse de calitate, dar n-am comandat inca de la ei!
    Preturile ma cam sperie, insa!

    RăspundețiȘtergere
  15. Desi imi plac ojele foarte mult, cel mai apetisant mi se pare gelul de dus, iti vine sa-l mananci la propriu.

    RăspundețiȘtergere
  16. Ma tot tint de ceva timp sa dau o comanda la Bottega Verde dar din pacate nu am reusit. Vreau si eu cateva oje de la ei.

    RăspundețiȘtergere
  17. Imi plac nuantele alese. De acum urmeaza sa vedem o serie de manichiuri noi! Sa le folosesti cu drag

    RăspundețiȘtergere

Astept si parerea ta :D

Share Button

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...