vineri, 7 aprilie 2017

Noutati de la unghiifalseengros.ro

Buna , dragelor !
Ieri am primit un colet de la www.unghiifalseengros.ro .
Este plin de bunatati pe care le voi impartasi cu voi .
Cand am desfacut coletul primele doua lucruri care m-au intampinat au fost sabloanele .

































Sabloanele sirena le puteti gasi aici, iar banda holografica cu model zig-zag aici.

La mare cautare sunt bulinutele confetti, de care m-am indragostit ! Am luat destule , sa ma tina o vesnicie. Sigur va voi prezenta si o manichiura cat mai curand.





Am vazut si niste glitter-uri mai speciale , ei le numesc zahar. Este prima data cand aud de ele si nu au scapat de mine. Abia astept sa le folosesc si imi plac foarte mult combinatiile de culori . Vor merge de minune pe inelar pentru un plus de culoare.
Am o intrebare pentru voi: Cine nu iubeste ojele holografice? Ma bucur ca am putut gasi sclipici holografic la preturi bune. Se pot aplica si pe oja normala , asa ca te sfatuiesc sa le incerci.

Am mai cumparat si niste oje pentru stampilat de care sunt uimita . Negrul este opac intr-un strat , albul aproape si stampileaza grozav . Curand voi avea si fotografii . Am uitat sa mentionez si de cantitatea de 10 ml !
Si ultimele cumparaturi mai la intamplare : o acetona cu buretel , un disc fimo , buretei pentru degrade si tatuaj pe baza de apa.






Vreau sa mentionez ca produsele au fost ambalate frumos , ojele au fost invelite in folie cu bule si totul a fost exact cum m-am asteptat.

Ei au pentru cititorii mei si un discount de 5% daca introduceti codul Emilia in sectiunea de comentarii.

 
 
 

14 comentarii:

  1. Sclipiciul holografic este preferatul meu. Rezista extrem de mult pe unghii. Așteptăm să vedem și unghiuțele.

    RăspundețiȘtergere
  2. ce de chestiute mici, ma zapacesc, nici nu as stii ce sa fac cu ele :)))
    simpatice!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa le folosesti cu drag!
    Sunt curioasa ce vei alege prima data!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sclipici, sclipici colorat - mie imi place mult sa optez pentru sclipici cand e vorba de manichiura si vestimentatie.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce de frumuseti, abea astept sa le vad pe unghiutele tale :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Abia astept sa iti vad unghiutele dupa ce folosesti produsele primite.

    RăspundețiȘtergere
  7. ti-ai luat cateva chestii! Paietele de la inceput sunt potrivite si pentru un make-up creativ.

    RăspundețiȘtergere
  8. WOW! Ce de minunatii!! Nici n-as sti sa le potrivesc pe toate la locul lor! Felicitari pentru prezentare!

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu am auzit de acest site pana acum, dar acum intru sa vad si eu ce produse mai au, poate imi fac ceva cadou de iepuras.

    RăspundețiȘtergere
  10. Sclipiciul ala arata bestial. Eu in afara de oja cu sclipici nu am curajul sa aplic nimic pe unghii fiindca nu ma pricep deloc.

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu nu stiam de site-ul asta si cautam aceste produse numai pe site-uri straine. Mi se pare excelent faptul ca pot sa le comand in Romania si sa-mi vina repede.

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce de bunatati ai primit. Imi plac fructele acelea mici. Sunt cam stangace in ale manichiurii

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce de bunatati nici nu stiu care ar putea fi preferatele mele.... trebuie sa dau o raita prin magazin , poate imi iau si eu cate ceva

    RăspundețiȘtergere
  14. Mama, cate bunatati. Sa le folosesti cu inspiratie :)

    RăspundețiȘtergere

Astept si parerea ta :D

Share Button

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...